Holla dude ! Harini aku saje nak cite pasal foreign movies . Act agak tipikal jugak asyik dok layan cite hollywood ni . So aku pun layan la jugak cite korea . Errrrr ... tapi bukan yg cintan cintun laa . Hahaha . Serious mmg superb and lain dari cite hollywood yg makin lame makin hilang idea . Antara antara cite yg ade dalam list aku ade kat bwh ni haaa . Tapi semua dah lame la , even lame aku tak pernah lagi jemu tgk cite ni banyak kali . INI BUKAN KPOP OKAY !

Old Boy


Movie ni mane yg tak tgk lagi , better pg cari skg . Brutal and vicious . Street fight pakai tukul pahtu macam macam lagi aksi secara realism . Cite ni tahun 2003 punye . Maybe agak rare kalau nak cari balik . Cite ni pernah menang Cannes Film Festival 2004 and dapat pujian dari Quentin Tarantino . Kalau sesape yg dah muak dengan cite yg fully effect  yg macam tah pape tu , boleh la layan cite ni pulak .

I Saw The Devil


Antara antara story line and korean movies yg aku suke . Cite ni penuh dgn kekejaman , brutal gile . Aku mmg suke yg kejam kejam ni sbb aku agak psycho kekadang . Hahaha! Sinopsis cite ni pasal dendam kesumat and pemburuan seorang lelaki cari serial killer yg bunuh wife die mase tgh pregnant . Ape yg pasti , bile aku tgk kebanyakan cite cite dari korea ni mmg plot cite berlainan dgn hollywood . Serious terbaik beb! Cite ni 2010 punye , so still baru jugak la .

The Man From Nowhere


Filem ni pun salah satu list aku yg mmg terbaik gile . Cite ni ala ala cite France lance the profesional . Tapi still mengekalkan care korea . Still 2010 punye cite . Pepandai korang la nak cari . Aku malas nak cite banyak .

Man Of Vendetta


Cite ni pun menarik jugak . Kisah pasal pastor ( paderi ) telah kehilangan anak sbb diculik 8 tahun yg lepas .
Lepas tu beliau dpt panggilan dari penculik yg menyatakan anak die tu still hidup and dibesarkan oleh penculik tu jugak . Hmmm , nak tau lebih kene tgk la . Cite ni tahun 2010 jugak.

Art Of Fighting


Cite ni aku suke gile oii . Lawak ade , bodoh ade , sadis pun ade . Mmg enjoyable la kalau nak tengok . Ni pun dah rare kalau nak cari . Download maybe dapat la .2006 punye cite.

Taegukgi


Cite perang korea selatan and korea utara . Tahun 2004 punye . Emm , bagi peminat cite perang , cite ni tak kurang hebat . Kisah trajis 2 beradik dalam konflik peperangan . Pernah menang best film award di asia pasific film festival and dapat kutipan 64.8 juta kat korea . Fuyooooo . Kire pecah panggung la .

Chaser


Ni pun antara cite yg menarik . 2008 punye . Korang tgk sendiri lah .

No Mercy


Dari pemerhatian aku , act cite ni byk mengenengahkan kisah penyiasatan . Cite ni antara menarik utk tgk . Suatu cite ni kadang kadang tak perlu happy ending . Tapi kalau kat hollywood mmg terbakar panggung . Haha . Macam leaking pulak jalan cite ni . Korang pepandai lah cari .

The City Of Violence 


Cite ni pun dah agak lame . 2006 punye . Antara collection item aku yg dah hilang . Haha . Kisah 2 detektif yg hati kering melawan jenayah . Kire old timer melawan new comer . Kire enjoy la nak layan .

Haunter


Ni ala ala super heroes . Secara realism agak menarik jugak pada aku . Ni 2010 punye movie . Secara rasionalnye mmg boleh ditonton . Aku part nama korea ni mmg bengap sikit . Hahaha . Lain la kalau follower tegar :P

Seven Days


Ni pun best jugak . 2007 punye . Korang tgk sendiri lahhhhh . Aku just bagitahu dari sudut mane filem yg aku rase enjoy je . Cite mmg menarik kalau nak tgk .

Sampai sini je lah . Ni pun semua simpanan movies yg lame punye . Skg mmg dah tak layan sgt sbb takde mase nak cari . ADIOS!