Saya hanya seorang perempuan yang baru nak belajar erti kehidupan.
Saya tidak sempurna. Saya dilahirkan dalam keluarga yg sederhana tetapi bagi saya 'perfect' :)

Saya hanya suka berkawan dgn orang yg sudi berkawan dgn saya, dalam erti kata lain, saya tidak suka 'backstabber'.

Dah banyak backstabber yg saya jumpa. Orang yg putar belit cerita pun ada juga. Tak apa, saya tak salahkan mereka. Sebab saya tahu, mereka tak mahu jatuh dalam kehidupan sehinggakan sanggup menipu orang lain termasuk kawan untuk naik. Dalam erti kata lain juga, 'Budak baru nak UP' :)

Okay, I just want to let you guys know that I'm not pretty. Takde lah macam korang. Korang semua cantik, lawa, and HOT belaka :) I'm an ordinary girl who doesn't know anything.

So, if awak semua benci saya pun, it's okay. Saya tak kisah sebab manusia melakukan kesilapan :]
Mana yg baik datang dari izin Allah, dan kesilapan tu datang dari saya sendiri.
Bubyee :-*


*Entry ni entah apape kan? Gtg! :D